IVY PARK BESCHIKBAAR BIJ ZALANDO IN EUROPA

204077 ivy%20park 38a818 original 1460621143

BERLIJN, 14 april 2016 - Online-fashionbestemming Zalando is de premiumpartner van IVY PARK, het nieuwe activewear-merk van Beyonce. Vandaag is de launch van het merk op Zalando, dat samen gaat met een exclusieve campagne, inclusief een digitale hub op Zalando.nl en #MYPARK-influencer-activering.

Ter ondersteuning van IVY PARK brengt Zalando een exclusieve tv-campagne uit met een full circle digitale rollout, in aanvulling op print- en out of home-plaatsingen. De campagne heeft Beyoncé en haar dansers in de hoofdrol, die IVY PARK dragen in een urban parkomgeving. Het park symboliseert een plek waar je je fysiek sterk voelt en vormt het hart van de campagne. Voor elk Zalando-land wordt een lokale aanpassing gedaan: Nederland, waar is jouw park?

 

Naast de tv-campagne creëerde Zalando voor liefhebbers van activewear een speciale digitale hub op Zalando.nl. Omdat ware schoonheid van binnen ligt, nodigt Zalando consumenten uit om via de hashtagactivering #MYPARK de plek te delen waar ze zich het meest zelfverzekerd en sterk voelen. Op de hub kunnen mensen alles over IVY PARK en hun favoriete product ontdekken. 

 

"We zijn zeer verheugd om deze campagne te lanceren en onze klanten op onze digitale platformen te inspireren. Samen met IVY PARK maakt Zalando dit nieuwe activewear-merk beschikbaar voor iedereen in heel Europa. De collectie, voor zowel binnen en buiten de sportschool, belichaamt de visie van empowerment, kracht en welzijn voor alle vrouwen, waar ze ook zijn", zegt Carsten Hendrich, VP Brand Marketing Zalando.

 

De #MYPARK campagne volgt in de voetstappen van TOPSHOP @ Zalando Wherever You Are (SS15) met Cara Delevingne, een eerdere samenwerking met Sir Philip Green. De joint venture, partnerschap en standalone-merk IVY PARK van Beyoncé en Sir Philip Green past moeiteloos bij Zalando's seizoenscampagne Fashion X Sport voor voorjaar/zomer 2016. Voor meer informatie en de hub kun je terecht op ivypark.zalando.nl.

#MYPARK

OVER ZALANDO

Zalando (https://corporate.zalando.com) is Europa´s grootste online platform voor vrouwen, mannen en kinderen. Wij bieden onze klanten op een plek een praktische shoppingervaring met een uitgebreid aanbod aan mode-artikelen, gaande van schoenen, kleding en accessoires, met gratis verzending en retour. Ons assortiment van meer dan 1.500 internationale merken bestaat uit wereldwijde populaire, fast fashion en lokale merken, aangevuld met artikelen van onze private labels. Ons lokale aanbod richt zich op de verschillende voorkeuren van onze klanten in elk van de 15 Europese markten waar we leveren: Oostenrijk, België, Denemarken, Finland, Frankrijk, Duitsland, Italië, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Spanje, Zweden, Zwitserland, Polen en het Verenigd Koninkrijk. Door ons logistieke netwerk met drie centraal gelegen distributiecentra in Duitsland kunnen wij onze klanten in heel Europa efficiënt bedienen. Wij geloven dat wij met onze integratie van mode, bedrijfsprocessen en online technologie een overtuigend aanbod kunnen bieden aan zowel onze klanten als partners. Zalando’s shops trekken meer dan 135 miljoen bezoeken per maand aan. In het vierde kwartaal van 2015, kwam ongeveer 60 procent van mobiele toestellen, wat resulteerde in bijna 17,9 miljoen actieve klanten aan het einde van het kwartaal.

OVER IVY PARK

Ivy Park is een partnership tussen Beyoncé en Sir Philip Green (Arcadia Group) en wordt gelanceerd tijdens het voorjaar van 2016. De joint venture is in evenredige handen van Topshop en Parkwoord Athletic, met Sir Philip en Beyoncé als eigenaars en medeoprichters. De partnership is opgericht en wordt beheerd door een nieuw autonoom team in Londen. Ivy Park wil zich vestigen als een globale marktleider in activewear, kleding dat zowel geschikt is voor sport- als vrijetijdsactiviteiten en momenteel de snelst groeiende sector in de dameskledingmarkts.

Download PDF
Download PDF